piatok 27. januára 2017

Šesť stužiek

Keby básnikom som bol, šesť piesní zaspieval by som,
o našej láske vedel by celučký svet.
Keby kupcom som bol, šesť briliantov doviezol by som,
šesť červenučkých ruží, nádherný sonet.

Ale som farmár prostý, cítiť zo mňa chudobu.
Prijmi mojich šesť stužiek, do vlasov ozdobu.

Keby šľachticom som bol, šesť kočov priviezol by som,
šesť koňov snehobielych dal svojej snúbenke.
Keby cisárom som bol, šesť palácov vystavil by som,
šesto sluhov zaplatil na život ako v bavlnke.


Ale som farmár prostý, cítiť zo mňa chudobu.
Prijmi mojich šesť stužiek, do vlasov ozdobu.

Keby básnikom som bol, šesť piesní zaspieval by som,
o našej láske vedel by celučký svet.
Nestrachuj sa našej lásky, stále tu pre teba som
aj kým si do vlasov zaplietaš nádherný kvet.

Raz som bol farmár prostý, cítiť zo mňa bolo chudobu,
dal som ti šesť stužiek, do vlasov ozdobu.

Too-ra-lee, too-ra-lie, od mojej osoby,
šesť krásnych stužiek, do vlasov ozdoby.

báseň je voľným slovenským prekladom piesne "Six Ribbons" od Green Carnation

DP.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára